• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån m 15 % risk

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Just nu. Faktiskt ingen aning. Jag tror inte man ska vara helt säker men har du inget att förlora är det väl bara att köra?

Du BÖR nog få nåt erbjudande om det är det enda du behöver samla. Men kör absolut inte bara Northmill. Sämsta företaget.

EDIT. Har du hög belåning blir det kanske svårare. Varför är betyget såpass högt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Just nu. Faktiskt ingen aning. Jag tror inte man ska vara helt säker men har du inget att förlora är det väl bara att köra?

Du BÖR kanske få nåt erbjudande. Men kör absolut inte Northmill enbart. Helt värdelöst företag.

Nä, inget är säkert känns det som. Men ska vänta ut denna ff som försvinner i dec sen tänkte jag testa. Blir det inget så väntar jag ända till sista i maj försvinner och då kommer jag bara ha en.
Skickade kopia av uc till instabank de sa att de var goda chanser redan vid 12 men inget att lova, resurs bank sa att jag måste vara under tio.

Nä, ska jag söka får de bli via advisa, de verkar vara bland de populäraste Att söka hos
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Nä, inget är säkert känns det som. Men ska vänta ut denna ff som försvinner i dec sen tänkte jag testa. Blir det inget så väntar jag ända till sista i maj försvinner och då kommer jag bara ha en.
Skickade kopia av uc till instabank de sa att de var goda chanser redan vid 12 men inget att lova, resurs bank sa att jag måste vara under tio.

Nä, ska jag söka får de bli via advisa, de verkar vara bland de populäraste Att söka hos
Kör som du tänker. Det blir nog någonting av det iaf.
 

AvlY

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
21 December 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Jag fick ett samlingslån på 300 000 i september -20
Hade 18.2 % i risk.
9 förfrågningar.
Synligt på UC 360 000 ca. I div blandade varianter av kredit/Blanco.
417000 i årsinkomst
64000 i underskott.

fick ca 7 erbjudanden med ränt mellan
10,5-19 %
Bla från
sevenday
Ica banken
Northmill
Remember
Advisa

endast Advisa och Ica erbjöd på hela summan.
De andra blandat mellan 150-230 000

Valde tillslut Advisa med inte bästa räntan, men dock inget lösenkrav. Behövde detta för att lösa mycket utanför samt en del inkasso.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
Advisa? Menar du Avida?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Jag fick ett samlingslån på 300 000 i september -20
Hade 18.2 % i risk.
9 förfrågningar.
Synligt på UC 360 000 ca. I div blandade varianter av kredit/Blanco.
417000 i årsinkomst
64000 i underskott.

fick ca 7 erbjudanden med ränt mellan
10,5-19 %
Bla från
sevenday
Ica banken
Northmill
Remember
Advisa

endast Advisa och Ica erbjöd på hela summan.
De andra blandat mellan 150-230 000

Valde tillslut Advisa med inte bästa räntan, men dock inget lösenkrav. Behövde detta för att lösa mycket utanför samt en del inkasso.
Låter faktiskt helt otroligt med ett såpass dåligt betyg.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Låter faktiskt helt otroligt med ett såpass dåligt betyg.
Samt 360 synliga! Sjukt! Jag är riktigt oroad för att överguvudtaget inte få något i januari. Kmr ha 8ff men 40/40 northmill kredit samt 10/10 flexkontot kredit samt 90 k blanco. 299k årsinkomst. 7.2 i betyg i skrivande stund dock med en anmärkning kvar som försvinner i januari. Vad tror du?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Samt 360 synliga! Sjukt! Jag är riktigt oroad för att överguvudtaget inte få något i januari. Kmr ha 8ff men 40/40 northmill kredit samt 10/10 flexkontot kredit samt 90 k blanco. 299k årsinkomst. 7.2 i betyg i skrivande stund dock med en anmärkning kvar som försvinner i januari. Vad tror du?
Jo då, med den anmärkningen borta ska du allt lösa det. Försök få ner krediterna en aning så dom inte är maxade. Betyget kommer förmodligen inte bli super omgående. Tyvärr funkar det inte så. Men det blir bättre än nu. Väntar du ytterligare nån månad eller två efter det kommer det droppa.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp